Kızlar merhaba, 4 ay 20 günlük bebeğim var yurt dışından iş teklifi aldım ani gelişti bu durum aklımda kızım 1 yaşına girene kadar çalışmak yoktu aslında ama böyle bı fırsatı da kaçırmak istemedim onun ileride daha iyi bı hayat yaşaması için teklifi kabul ettim yaklaşık 2 veya 2.5 ay sonra Almanya’ya tasinacagiz. Eşim bir iş bulana kadar yarı zamanlı çalışacak ve bebeğimize bakacak ben çalışacağım. Şimdi asıl konuya gelelim bebeğim o dönemde ek gıdaya başlayacak ama şu an emmeye çok düşkün benim de ona yeten sütüm var yani fazlasi olmuyor sağıp koyamiyorum. Şimdi ben napicam nasıl beslenmeli babası benim sağabildigim kadarını verir ona ama yetmez diye düşünüyorum ne yapicam nasıl karnı doyacak bı fikri olan var mı işe başlayan annelerimiz neler yaptınız