el1zanbebek Grip oluyorum kızlar emziriyorum o sebeble hap kullanamıyorum yapıp faydasını gördüğünüz şeyler varmı aşırı halsizlik var şuan bebeğimle zor ilgileniyorum:(
UcuBulunamayanBant el1zanbebek valla kullanmadigim sey kalmadi nane limon kozalak pekmezi c vitamini bol meyve 2haftadir cekiyorum yeni yeni toparlamaya başladım
designofflove el1zanbebek zencefil bal limon iç odanıza da karanfil soğan yap koy baş ucunuza. Mutlaka iyi gelir bunlar 🩷
el1zanbebek UcuBulunamayanBant bebisle hasta olmak çok zormuş:( benden ona bulaşıyor sanırım burun akıntısı başladı bebegimdede
UcuBulunamayanBant el1zanbebek bizdende bulasti bide oglum var 2yas onada bulasti 38gunluk kizimada burnu tikaniyor surekli dun doktora goturdum hatta oksuruk yoksa korkma cigerlerinde bisey yok gunde 3 4 kere calpol ver sureklo burnunu temizle dedi
Elvineva 1 yemek kaşığı sirke ve 1 yemek kaşığı limon karıştır iç özellikle gece yatarken bire bir geliyor canım bebek için ayına göre ayva yaprağı ıhlamur karışımı iyi geliyor
Elvineva el1zanbebek ayva yaprağı 2 parça koyuyorum azda ıhlamur koyup demleyip önce çay kaşığı ile verdim şimdi 1 yaş olduk küçük suluk ile veriyorum bazen pekmez ile