13 aylık bebeğimde 4 yukarda 2 aşağıda dişi var bütün baktım üstte ki dişinin tekinin siyahlık var iç kısımda sanırım çürük😥 ya ndn olur ki anlamış değilim ve bebeğimde beslenme sorunu var hiç bişi yemez içmez emer hep canım nasıl sıkıldı anlatamam tatlı olarak sadece keçiboynuzu pekmeZi veriyorum oda sabahları zorla bir iki çay kaşığı o mu yaptı acaba ya başına gelen var mı kızlar doktoruna götüreceğim dişçiye götüreceğim pazartesi