Uffu Bebeğim 6 aylık ek gıdadan sanırım sık sık kabız oluyo şu an kabız gece hiç uyumadı ne yapmalıyım nasıl rahatlar
Papatya14 Uffu canım ek gıdaya geçtiği için normal sabah aç karnin armut zerdali pureleri verirsen iyi olur herseyine yağ koy bol su için bol su icmeden de kaabiz oluyorlar
Htckbra0716 Ilık su dolu kovaya oturtmak iyi geliyormuş bu şekilde okuyorum genelde doktorların yazılarında ama hiç yapmadım deneyebilirsiniiz