Bebeğim cok gazlıydı, 2. Aydan itibaren nurse harveys ve maflor kullanıyoruz. 4. Ay kontrolune gittik ve doktor bırakın dedi bir de demir damlasına basladık. Normalde gece muhakkak yapardı kakasını hatta taşcak seviyede ama bu gece hicbisi yoktu temizdi bezi :( acaba demir kabız mı yaptı? Siz ne zaman bıraktınız gaz damlalarını??