Nazlozbk bende burda bekleyim.39 günlük.bebegim 4 5 gündür öksürük hapsuruk balgam gözü akıyor çok üzülüyorum yavruma ve birseyde yapamıyorum doktor ciğerlerini dinledi temiz dedi ama çok.balgqmi var çok.kucuk daha.Ben sürekli ıhlamur içiyorum ona geçsin diye sütten.Ne olur önerilerinizi yazın.Moralim çok bozuldu.Yarin 40 çıkacak.ne moral kaldı ne heyecan