Bebeğimin boynunda kırmızı nokta gibi yaralar çıktı. Doktor nemlendirici verdi sürüyorum kaç gündür geçti gibi ama bugün yine bir kısmında çoğalmış. Yaşayan var mı? Cildiyeye git dedi eğer geçmezse. Bide konak var başında ense kısmında onun etkisi mi var acaba