3 aylık bebeğim uyuz oldu, lekeler çıkmaya başladığında aile hekimine götürdüm su çiçeği çıkarıyor dedi bu yüzden tedavisi biraz gecikti ayrıca bebeğim grip olduğu için iburamin yazdı o da 2 yaş altı çocuklarda tavsiye edilmiyormuş çarpıntı yapıyormuş, doktora güvendiğim için bebeğimin tedavisi gecikti uyuz karnından kollarına ayaklarına da yayıldı en hızlı bu illeti nasıl atlatabiliriz bebeğim çok küçük büyük ihtimal kaşınıyor çok rahatsız yüzünü kulaklarını yoluyor onun bu haline dayanamıyorum