Benimde kızımın sol tarafında var biraz yamukluk 2 bucuk aylık doktor biraz sağ yatır dedi düzelir ama sürekli sol tarafa çeviriyor kafasını. Uyurken de yastık koyamıyorum korkudan . Gündüzleri sag tarafına yatirip kafa sekli düzelince yastik kullanacağım. kafa yastığı aldım e bebekten onu kullanmayı düşünüyorum bende çok tedirginim yamukluk olduğu için 😪