Benim de tam tersi oğlum 3 yaşına girecek kızım 5 aylık. Oğlumu kolay büyüttüm ama kızım öyle değil. 5 aylıktan sonra uyku düzeni oluşturuluyormş. Bu aralar gece uykusunu düzene sokmaya çalışıyorum. Bazen gerçekten öyle, biri altını pisletiyor diğeri ağlıyor hangisine yetişeceğini şaşırıyor insan. Kendime en sonunda ağlayrak buluyorum. Bugünlerin geçeceğini umuyorum