Sevdaa34 Sevgi anneler merhaba , ben çocuguma mama kullanıyorum ve 1 bucuk aylık günde 1 çay kaşığı zeytin yağı veriyorum zararı varmıdır bilmiyorum, aranızda mama kullanan ve zeytinyağı veren var mı acaba
Semihinannesi Sevdaa34 daha küçük hergün vermenizi tavsiye etmem direk vermektense mamasına koyup karıştirip verebilirsiniz o da birkaç damla ben öyle yapıyorum bazen
kayraninannesiiii Sevdaa34 neden zeytinyağı verme gereği duydunuz ki ☺️ kabızlık probleminiz varsa evet rahatlatır ama henüz çok küçük su veya zeytinyağı vermeyi önermiyorlar 🌸
Diverso Sevdaa34 kızım 6buçuk aylık ben mamalarına katıyorum kabız olmaması için ama sizinki daha çok küçük vermeyin
Star52 Ben vermedim anne sütü alıyordu ama doktor bi vitamin yazdı günde 5 damla bi baktım içinde sızma zeytinyağı var. Çocuk yarım çay kaşığına yakın almış oldu yani doğduktan 10 gün sonra. Hala da kullanıyorum
annedemir Daha çok küçük, ben de verme sebebinizi anlamadım. Ben 6 aylıkken ek gıdada bile doktora sorarak verdim
burcuderen Her gün vermek bence çok yanlış ben beş gün tuvaletini yapmadığında doktor tavsiyesi üzerine verdim başka vermiyorum
Eymeninannesiiiiiiiiii Sevdaa34 bizim ebemiz her mamasina 1 çk koyabilirsiniz demişti aklıma geldikçe hep koyuyordum kabız olmuyordu gazı rahat çıkıyordu
gbkorkmazzzzzz Sevdaa34 oğlum mama ile besleniyor biz de küçükken gaz problemi vs olduğu için doktorumuz her mamasının içine 1 çok zeytinyağ koyabilirsiniz demişti
Sedoss02 Sevdaa34 ek gıdaya başladıktan sonra vermiştim ben kabızlık sürekli oluyordu diye ama şimdi kestim direk vermeyi sadece yemeklerine koyuyorum
Minel-inannesi Sevdaa34 d vitaminiyle birlikte hergun 1cay kasigi zeytinyağı verdim emmesine ragmen. Simdi 13aylik hala devam😊