Mertttt Merhaba 🌞 bebeğim dün 2 ay asısı oldu alnı normal ateş seviyesinde fakat sakakları ve tepesi yüksek ateş seviyesinde bu normal bi durum mu ateş düşürücü verdim normale döndü oralar. Sizler ateşe bebeğin neresinden bakıyorsunuz ?
elif23044 Mertttt valla şu ateş konusunu ben de anlamadım gitti siz hangi ateşölçer ile ölçüyorsunuz kaç çıkıyor
honeyson Mertttt temassız ateşölçer ile ölçüyorsanız farklı sonuç alabilirsiniz . Koltuk altına koyulan ateş ölçer ile ölçün en doğru sonucu o veriyor . Bugün bi doktor bu konuyu anlatıyordu denk geldim . Benim de temassız var normalinden alacağım
Ezgiserra Mertttt 37 normal 37,5 ve üstü ateşdir doktorumuz güvenebilivegn koltuk altı ateş ölçeride koltuk altı ve makat ölçülmelidir bendede alından temassız var oda 36,9 37 oluyor genelde normal koltuk sltı ölçtügümde 36 çıkıyor