Biz de 25 günlüğüz doktorum doğduğunda 2 3 saatte bir emzir demişti hep öyle yaptım 15 gün kontrolünde tamam sarılık riski kalmadı diyince gündüzleri her istediğinde (bazen yarim saatte bazen 1 saate bile) hep emzirdim geceleri 3 saat dolunca uyandırdım 3 4 gündür uykusu bölününce çok huysuzlanıyor zor uyaniyor bir de reflumuz var o yüzden aslında arada kustuğu için tekrar emiyor midesi baya sis ve dolu oluyor ben de 3 4 gündür gece sadece bir kere 4 saat uyandirmiyorum daha iyi hazmediyor midesi rahatliyor huzurlu ve cabuk kalkıyor 4 saat uyuyunca