annedemir Birkaç gecedir sıfır uykudayız. Uyanıyor, gözleri kocaman açıyor 2 saat pışpış emzirme asla uyumuyor. Bu süreçten geçen var mı? Normalde uykusu asla böyle bir bebek değildi ondan şaşkınım. Diş vs değil bu arada günlerdir takip ediyorum
Bsraylz Gündüz uykusu nasıl takip ettiniz mi eğer gündüz fazla uyuyor ise gece uykusundan çalıyor olabilir. Bir diğeri ise dişte olabilir bizde 1 aydır diş patlatmasını bekliyoruz dişin ne zaman patlayacağı da önemli uzun sürebilir bazende sürmeyebilir erkenden çıkar
annedemir Bsraylz uzun zamandir 2 gündüz uykusu yapıyor ve genelde 1er saat uyuyor o da bölük pörcük tabi. Sabah ilk uykuyu 1.5 saat yapabiliyor 2 aydır böyle. Ama gece uykusu son zamanlarda tamamen gitti. Geçen gece hiç uyumamıştı mesela baktık dişi patlamış, başka kızarıklık vs göremedim ağzında patlatacagi