Kızlar hergün hastaneye süt götürüyoruz hemşireler 3 saatte 1 sağmamı söyledi ama bir kaç kere geceleri saat geçti uykuya kaldım,rahatsızdım daha geç sağip dolaba koydum götürmek için yani sizce sorun olurmu?bi rahat etmedi içim düşününce şimdi nedense