Kızlar bebeğim 8,5 aylık yurtdışına çıkacağımız için menenjit aşısı yaptırdık hava alanında olmamız bile risk taşıyormuş.Nimenrix vuruldu ama bebeğimin bacağında hala şişlik var bir hafta oldu.Doktordan randevu aldık yarın değil sonraki güne gün verdiler canım çok sıkkın başına gelen var mı?