Uygulamayı bu yüzden sileceğim en son.
Sabah bebek gelişimi kısmına giriyorum daha okumadan reklam foruma giriyorum yine reklam. Bir postu acıp okuyorum yine reklam. Beş saniye sonra atlıyorum yine bekletiyor kapatıyorum yine birkaç saniye bekletiyot vallahi bıktım. Tamam reklam alın hakkınızds üst üste üst üste gına geldi.