Kızlar düne kadar saat başı yada 2 saate bi normal uyanırdı, dün gece yani 5 dkya 10 dkya yarım saate bi uyandı sabaha kadar diş mi geliyo acaba dişleri kabarık ama öyle çıkacak gibi kabarık değil daha. Dün en son uykusundan 17:15 uyandı akşamda 9da uykusu geldi 9 buçuğa doğru uyudu. 11 buçukda bi uyandı onla sabaha kadar sürekli ağlayarak uyandı, ben nerde yanlış yapıyorum artık kafayı yiycem ya gündüz 1 buçuk 2 saate bi uyuyo ben zorla uyutmuyorum kendi uykusu geldiği için uyutuyorum ama acaba gündüz uyku aralıklarını açsam mı 2 buçuk 3 saat gibi arayla mı uyutsam napsam valla şaştım kaldım yaa 7 ay 9 günlük bu arada