Arkadaşlar 2 aylık oğluma dün 8 de biogai başladık ondan önce forbiome kullanıyoduk ama sabaha karşı sancısı oluyordu fakat dün biogaiden sonra o kadar sancısı oldu ki sabah olmadı resmen devam edeyim düzene girer mi bırakayım mı sizce devam edince düzene giren oldu mu doğduğundan beri en zor gecemizdi🥲