ahsengunes Arkadaşlar merhaba 4 gün önce doğum yaptım Sütümün gelmesinde bir sorun yok ama göğüs ucum berbat bir şekilde yara oldu ve bebeğimi çok zor emziriyorum eczaneden lansinoh göğüs ucu kremi aldım zeytinyağ sürdüm ama bi faydası yok sizin önerebiliceğiniz birşey varmı 
Yenibirannecik ahsengunes ilk doğumdan sonra ne yaptıysam hic birsey yaramadı sadece gümüş kapak ve tahinin üstündeki yağı denememistim. dogumdan sonra gümüş kapak ve tahinin üstündeki yağı sürdüm biraz patladi ama oyle aman aman bir yara olmadi 2 hafta içinde patlaklarda düzeldi. çok geçmiş olsun. göğüs ucu yarasını çeken bilir 🥹
elif2424 ahsengunes 2 ay çektim resmen son gümüş kapakta buldum çareyi kesinlikle alın bende çok kötüydüm emzirirken ağlıyodum şuan çok şükür bişeyim kalmadı
2ofmom ahsengunes ipelya Gümüş kapak kullan canim gogus ucun hicbir seye temas etmesin bebek dışında sütyenine faland degmesin çok acır bende gumus kapak kullandim 10 gunde duzeldi
ladyax ahsengunes göğüs kalkanı ve lansinoh balm ikilisi kullandım ilk başta sonra sütüm inince kalkanları kullanamamaya başladım içine çok süt doluyor diye buzdolabı poşetlerini 4e böldüm kremi sürdüm poşetle bekledim her emzirmeye kadar baya geçti
oznurdediler Yenibirannecik aaa her çocukta tekrarlıyor mu bu yaralar ilk bebege özel gögsun alışma süreci değil miii
hilalkurt25 elif2424 ya gümüş kapak almayı düşünüyorum ama süt akmasını engelleyebiliyor mu yoksa sürekli ıslanınca kıyafet değiştiriyor musunuz
elif2424 ipelya valla sürekli takılı😂 sadece emzirmeden emzirmeye yıkıyorum suda bazen de biraz takmıyorum hava alması gerek göğüslerin
Yagmur_24 ahsengunes valla garmastan rn iyisi ama onu yıkamanız lazım direkt vermeyin memeyi ağzına ayva çekirdeği öneriliyo mevsimi de zaten yapbilirsiniz.. sağlıkla büyütün
gulsummhmt ahsengunes bebeğim 15 aylık 6. Ayından beri çekiyorum bu acıyı hemde öyle böyle değil kan yara içnde bana sadece lansiloh iyi geldi sürekli kullanıyorum canım sık sık sürmeyi denedin mi
Milanbebek Ben neler denedim olmadı en son Acıbadem bebek hemşireleri şunu önerdi: Garmastan pomad ile E vitamini kapsülü karıştırıp sürün O kadar iyi geldi ki göğüs ucu yarama şiddetle tavsiye ediyorum
Sanaelpencedurmam Ben 3 ay çekmiştim sonra genel cerraha gittim batikan ve madacassol verdi kremin üstüne batikan sürdüm öyle geçti kopmak üzereydi
Defnesare15 ahsengunes canım yanlış emziriyorsundur ne kullanırsan kullan yanlış emziriyotsan tekrarlar.sağlık ocağına gidersen ebeler gösterir. Meme ucunu ilk brbrğin burnuna deydir.refleks plarak ağzını açacaktır.hemen memeucubu damağına ittir.sadece ucunu aldığı için hem yara olur hem kilo alımı az olur.
Yrnkskn ahsengunes ayva çekirdeğini kuzum en iyi ve en doğal olanı o ayva çekirdeğini biraz su ile kaynat cezve de zaten kaynadıkça jel gibi kıvam alıyor o zaman al ocaktan koy temiz bir kaba her emzirmeden sonra sür faydasını göreceksin benim de çok yara olmuştu kanıyordu bile bana çok iyi geldi denemeni tavsiye ederim
969623 Yrnkskn sildiniz mi sonrasında ? Yani emzirirken ve dolapta mı kalmalı açıkta kalabiliyorsa süresi var mı
Aminemm_ ahsengunes Benim kullanmadığım şey kalmadı ayva çekirdeği lansinoh hametan kantoron yağı zeytinyağı hala daha geciremedim gümüş kapak takıyodum hergun ebe cikarmami söyledi artık takmıyorum Fito sürüyorum havalandiriyorum sürdükten sonra sonra kapatıyorum arada da kantoron yağı zeytinyağı sürüyorum havalandirmaniz lazim bişey sürdükten sonra. Lansinoh hiç işe yaramadı bende şuan yeni yeni iyileşmeye başladı böyle yaptıktan sonra uçları kopma seviyesine gelmişti ağrısından duramiyordum ağrısı sırtıma kadar vuruyodu suan toparlaniyo eskiye göre çok çok iyi
rabissmndrc @ahsengunes o tarz kremler bebeğe meme reddine yol açıyor. Hem emzirme öncesi hem sonrası sütünüzü sıkıp göğüs ucunu silerseniz hem yaranız çabuk iyileşir ki benim 2 haftada geçti ve bir daha olmadı hemde bebeğinizin ağzı pamukçuk olmaz
Sinemx ahsengunes Gümüş kapak veya gögüs kalkanı kullanmalısın, benim gögüs ucuma gümüş kapak küçük olmustu ve kenarları acıtmıştı o yuzden gögüs kalkanı kullanmıştım oda uygun çünkü amaç o bölgenin nemli kalması