grıp oldum kendımde sadece burun akıntısı var bebegımı sadece emzıryorm uyutuyordum opme sevmek ıcın dokunmuyordum ama onada bukastı bugun cok hapsıryor ve burun akıntısı var pazartesı randevumz var ıkı gun ıcın onerebılcegınz bısey varmı yanına sogan kesıp koydum bol bol emızırn yazıyor nette harıcı bısey yapabılırmıyım