Gamze_67 Karın germe ve sezaryen ameliyatı birarada yapılamaz. Karın germe için rahmin küçülüp eski halini alması lazım. Ama sezaryen ameliyatda farklı bir dikiş atabilirler, bu dikiş sayesinde karın düz oluyor, ikiye ayrılma, sallanma durumu olmuyor. Ben yaptırdım, korse de kullanmadım, hiç bir deformasyon yok karnımda. Ama o dikiş zor, bildiyim kadarıyla her doktor başarılı yapamıyor malesef ve normal dikişten çok zaman aldığı için her doktor uğraşmak istemiyor. Hem estetik açıdan güzel bir karına sahip olmak için, hem de kaslarınızın zarar görmemesi için, bu yöntem harika.