Ygtoglm-- de25 beni de bundan bi ay önce sokmuştu. Ay bi baktım balon gibi oldu o bölge. Nasıl şişti . Ama hastaneye gitmemiştim . 3 gün içinde de şişi yavaş yavaş inmeye başlamıştı ama aşırı kaşınıyodu yaaa . İnş sonuçlarınız temiz cıkar
Busramerttugrul de25 çok geçmiş olsun nerde soktu ev ciyani miydi canim benim evde de cikiyo arada çok korkuyorum
de25 072023 kan testi yapıldı bacağına bir igne vuruldu ağzına da pembe bi ilaç attılar iyi gün içinde bisey olursa getir dedi doktor bisey olmamış ama ayağı şişti baya kizarik topladı
de25 Sekeranne4 iyi şuan kan aldılar dizinden igne yaptılar ağızdan pembe bi ilaç verdiler ama ayağı baya şiş oldu
de25 Busramerttugrul köyde yaşıyoruz malum memurluk Dışarıdan girmiş içeriye besiginde sokmuş galiba ama bulamadım tabi gitmiştir