Ya o kadar çok özeniyorumki çevremdekilere hepsinin bebeği doğduğundan beri sabaha kadar deliksiz uyuyor. Benim kızımda hep bi uyku problemi. Şuan 9 aylık 2 aydır bu konuda kök söktürdü bana. Ne halim kaldı artık nede dermanım ölü gibi geziyorum uykusuzluktan bacaklarımdaki ağrı geçmiyor . Bay bay night damla kullanıcam artık son çare . Kullanan var mı ?