Oglumda asiri ishal çocuk mahvolmustu ama yapmıştı sonra aptamile geçtik onda da çocuk gazdan kabızlıktan çatladı kızımda da deprem zamanı Şubat’ta bulunduğum ilde ki tüm mamalar deprem bölgelerine gönderildiği için 12 market gezmem sonucu bir tek bir bimde BİM’in kendi mamasi olan bebevita markayı buldum onda da çocuk 1 kez içti mahvoldu tam 1 ay sürdü kaka olayının düzene girmesi