inciliduygu valla benim sütüm bebek 1 aylikken neredeyse kesildi. Mama takviye yapiyorum ve hic ekstra su icirmedim. Çünkü sütüm zaten sulu, bembeyaz hic sarı değil. Bence kişiye göre değişir. Suan 3 aylik ve sadce 1 kez kabızlık yasadik o da sma yerine hipp mama vermiştim o kabiz etti degistirince 2. Gunun sonunda tuvaletini yapmıştı