Çevremde 3 yaşına gelipte hiç konuşmayan çocuklar var (annesi çocuk gelişimi öğretmeni olanda var)
Daha 10 aylığız ama bende niyeyse bu konuda şüpheye düşüyorum hep acaba ne zaman bilinçli kelime söyleyecek konuşcak mı vsvs diye çok takıyorum yaşıtları ile kıyaslıyorum ama aslında yapmamak lazım 😩 bazen akışına bırakmak istiyorum herşeyi olmuyo siz becerebilirseniz akışına bırakın 😅