ipekneslisim Kızlar ella kullandıktan sonra emzirme nasıl oluyor bilen yaşayan var mı bu durumu çok stresliyim🤦♀️
kygsz ipekneslisim 2 ay once dogum yaptim 20 gun once ufak capli kaza yasadim hemen ella aldim mecbur.eczaci bana 8 saat emzirme demisti
ipekneslisim kygsz 8 saate razıyım reçeteye 1 hafta yazıyor ertes72 varmış bide ama ella kadar etkili değilmiş
ipekneslisim kygsz şuankş ruh halim daha kötü ya yine hamilelik olursa 1.5 aylık bebeğim var napacam diye düşünmekten iyidir heralde😐
kygsz ipekneslisim valla eczaci oyle dedi bana ya en kotu mama ver Verme bir iki gun ikinci hamileliktense onu yap yani
kucukmelek_ ipekneslisim canım geçen hafta arkadaşım da biseyler yaşadı kadın doğum doktoruna sordu iciyim diye 1 hafta emziremezsin dedi. Öyle diyince 24 saat geçmeden spiral taktırdı hemen
ipekneslisim kygsz evet haklısın çok teşekkür ederim stresten sütüm falan azaldı bende sorayım eczacıya inşallah dediğin gibi 8 saat der bana da 🤦♀️🥺