Kızlar 2 sene önce mikrobleyding diye yaptırdığım kaşlarımı meğer dövme yapmış tabi ben anlamadım 2 kasımın arası baya vardı benim kadin girdi resmen kas çizdi oraya aynı 3 yaşındaki çocuk resim yapar ya onun gibi neyse geçen sene Bi şekilde kapatayım diye bekledim Bi güzellik merkezinde çok kötü bunu kapatalım pudralama yapalım dediler yaptık en azından Bi süre güzel durdu Bi kere sonra soldu bu sefer sinirlendim sildirmek istedim işlem için Bi merkeze gittim şeker kamisindan üretilmiş doğal bir solusyon varmış onunla 1 seans sildi ama canım çıktı çok acıtıyor uyuşturuyor tabi detayj atlamışım neyse düğün fotolarjm herseyimde bu kaslarla resim çekildim yüzümün yapısını gerçekten bozuyor eski kaşlarımı cizdirdigjme çok pişman oldum rezil etti kadin beni daha da o kadjnj bulamadım kas silmeden anlayan bh işten anlayan ne yapmam gerektiğini söylemek isteyen yada evde solusyonla silsem hangi marka solusyon iyidir etkilir yönlendiren varmi kizlad