4ay 10 günlük, yaklaşık 15 gündür sabah 4ten aşağı uyumuyoruz. Çığlık kıyamet eşliğinde gece 00.00 itibari ile baslıyor. Gözler kapalı ağlamalar, gözlerini ovusturmalar, bana vurmaya calısmalar. Emzıgı bılerek atıp ağlama krizlerine girmeler.. çıldırmama ramak kaldı. 1 ay sonra işe baslayacagım bu şekilde nasıl olacak hiç bir fikrim yok