Kızlar 2 aylık bebeğim emerken sanki öpücük gibi cuk cuk sesler çıkarıyor başlarda sevimli geliyordu ama şimdi acaba memeyi yanlış mi tutuyor, sütü tam çekemiyor mu gibi soru işaretlerim var çıldırıcam. Hava yutması da cabası. Her türlü pozisyonu denedim memeyi çekip tekrar verdim. Tüm kahverengisi ağzında, mememi alttan destekliyorum yok yok yine aynı ses. Sağıp biberonla verdim biberondan içerken de cuk cuk. Var mı aynı derde sahip biri ne yapmalıyım? Neden böyle yapiyo? 😔😔🥴🤷♀️🤷♀️