Minahanzadeee açıklama yapmamı ister misiniz gerçekten😂 tane tane yazayım.
Yahudi, israilli, filistinli, ukraynalı gibi ayırmıyorum insan olarak bakıyorum olaya. Bir yerde insan acı çekiyorsa onun yanındayım, ukrayna savaşında da filistin savaşında da acı çekiyorum sizin aksinize. Zira doğu türkistan ve çin yaptırımları veya ukrayna sebepli rus yaptırımları ile ilgili bir adet yorumunuza denk gelemedim. Orada bebekler hiç acı çekmiyor gibi görmüyorsunuz.
Arap çukuru tanımını da ilk defa duymuş olamazsınız bence😁 bu ilkse benden size bir güzellik olsun, bir çok peygamberin o yarımadaya gönderilmesinde bir sebep var düşünün. Bilgi piş ağzıma düş yok😂