Minahanzadeee inanki duygu düşüncelerinizi o kadar iyi anlıyorum ki. Eşim eskiden bakkaldı kapatırken ne kadar ürün kaldıysa kullanıyoruz bu olay patlak verene kadar da hep kullandık. Şuan evde bir sürü ürün var ve kullandıkça kendimizden tiksiniyorum nasıl müslüman olupta böyle akılsız oldum diye kendime kızıyorum artık gerçekten herşey unutulsa dahi alıp kullanmayacağım. Kendini benim boykotumla ne olacak diye kandıran bir sürü tanıdığım var, evet benim boykotumla ne olabilir ki? Ne olabilir biliyor musunuz gece yatağa yattığımda ya da vicdanım sızladığında en azından bunu yaptım Rabbim derim benim elimden bu geldi. Hadi inançsız olalım herkes müslüman olmak zorunda da değil İNSAN kalabilmek için yaptım derim. Bende bir anneyim o bebekleri görüpte hala gülen filistinin suçu diyen benim gözümde insan değildir. Yok toprak sattı yok şöyle yaptı. Şuan Türkler de satıyor benim ve bebeğimin suçu ne? Gerçekten İNSAN olmak isteyen almaz