ediz1 merhaba benim oğlumda 3 yaşına girecek 2,5 ay sonra konuşuyor ama %40 anlaşılır diyebilirim çoğu kelimesini bazen ben bile anlamıyorum bazen kelimeleri tersten söylüyor mesela ev’ e VE diyor havuç aşuç gibi heryere götürdüm herşeyi yaptım ama kreşe verdim en son fakat hızlanma yok o hale kendi yolunda ilerliyor bence zamanı var artık pes ettim sanırım 3 den sonra konuşacak