Sekeranne4 30unda ilişkiye girdik içime yapmıs tı esım kızlar sonra ertesi gün de adet oldum 1 - 2 gün oldum olmadım kesik kesik oldum sonra kesildi normalde 1inde olmam gerekıyo du neden olmus olabilir bu kızlar