Gzlky Kızlar 4 ay 4 günlügüz bugün ama aşıya gidemedik daha birde hafta sonu girecek birşey olur mu zamanı geçse bir hafta
Htc1821 Gzlky bizimde aşımız pazartesi olacak , musait olamayacagim icin o gun gidemicem. Saglik ocagindaki hemsireyi aradim o hafta icinde getirebilirsin sorum olmaz onemli olan 2.ay aşısiydi dedi