Merhaba arkadaşlar. Oğlum şuan 4 yaşına girecek ama 2 yaşından beri bacak ağrıları var özellikle geceleri. Sürekli olmasada genel olarak bacak ağrıları oluyor. Dizinin arkasını gösteriyor bazen bacağının her yerinin ağrıdığını soyluyor. Ortopedi, cocuk romatoloji, çocuk endokrinoloji hepsine getirdik bor problem çıkmadı. Sadece ortopedi doktoru büyüme ağrısı ve ters oturmasindandir dedi yani oğlum genelde yere bacakları M şeklinde yana açarak oturur. Uyarıyoruz artık eskisi gibi sürekli bu sekil oturmuyor da fakat yine ağrıları oluyor. Bazen bacağım ağrıyor diye ağlayarak kalkıyor. Başına gelen bir öneride bulunacak arkadaşlar var mi