Dicleberat Kızlar size danismak istedim 2 tane düşük yaşadım bunda biraz heycanliyim adetimden 4 gün önce 22 ile gebeliğimi öğrendim 2 gün sonra 75 oldu tekrar iki gün adet günümde 265 olmuş bugün sizce nasıl artışlar
hndathn Gayet iyi ilerliyor ama kendinizi 2 katı olacak diye sartlmayin %60 lik artış oranı bile yeterli
Dicleberat hndathn teşekkürler ben anlamıyorum bu artışlar dan sürekli merak ediyorum 2 kat mi artmış yüzde 60 mi artmış pazartesi doktora gidicem