Glsmrhn Oğlum 7 aylık ve gece 2 ye kadar uyumuyor o da saat 2 de bile zar zor uyutuyorum bıraksam 3 ü 4 ü bulur o derece
Mutluumom Glsmrhn bende zorla uyutuyorum resmen bağırmayi öğrendi çığlık atıyor 😂 emziği atıyor ağzına vermek istiyorum elimi falan itekliyor. Bizde saat 19 da besige giriyoruz uyumamiz saat 22 yi falan buluyor
Glsmrhn DiyetteyimYiyemem wvet diş de çıkarıyor olanilir o kadar kaşınıyor ki ellerimizi parmaklarımızı kapıyor öyle bir bastırıyor ki kendi eli de hep ağzında zaten
Glsmrhn Mutluumom acaba dönem dönem değişen bir şey midir yoksa sürekli böyle devam mı🤣devamsa yandık
Mutluumom gurturk bence 7 . Ay da bir atak ayı 😂 böyle bişey olamaz gündüz uykuları da aynı nolacak böyle
gurturk Mutluumom atak yazmıyor ama atak ayı bence de🤣 valla hiç bilmiyorum gündüz ayrı direnmeye başladı gece zaten başlı başına direniyordu bazen öyle oluyor ki uyumuyor yere koyuyorum ya kafayı tutamıyor öyle uykusu var ama uyumuyor🤦🏼♀️
Mutluumom gurturk ay benimki de öyle yaa gözleri kapalı dönüp duruyor bağırıyor gözler kapalı ama o kadar uykusu var yine de karşı çıkıyor 😂
gurturk Mutluumom ya büyüdükçe uykusuzlukları felan da artıyormuş umarım bizimkiler öyle olmaz mışıl mışıl uyurlar ☺️
Glsmrhn Mutluumom hahahaha seni o kadar iyi anlıyorum ki 🤣🤣 inşallah bu günlerde gececek bacım🤣🤣 artık o zamana yaşlanır çökeriz🤣