BallyavruMM ben ilk defa doğumdan sonra yaptırdım dişim kırıktı iltihap kapmış 6 adet iğne vurdu anca uyuştu ama benim hatamdı çok bekletmiştim 1 2 sene vardı 2. Seansta hiçbirşey hissetmedim diyebilirim aslında birazda bünye meselesi vücudum hemen uyuşmuyor