Meraba 13 aylığız ve bebeğim sabah güzel yiyor öğlen iştahı kapanıyor akşam yemıyor corba yapıyorum icmiyor emiyor ve ona yoğunlaşıyor . 1 yaşında bu şekilde bebeği olan varmı normal mi ? Ve akşamları nasıl şeyler yapıyorsunuz genelde sevebilceği önerileriniz varmı . Patates yıyor sadece bnmki :)