Kızlar adetim 5 gün gecikti normalde asla gecikmez dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı adet belirtilerim var ama olamıyorum , bu ay parça aldırdım ve smear verdim parçadan dolayı 3-4 gün kanamam oldu vajina kenarındaydı parça içerde değil , adet düzenimi etkiler mi bu durum bide çok stres yaptım sonuç ne olacak diye umarım gebelik yoktur 🙏🏻