Pofudukailesi İyi akşamlar ilk disimiz patladı bugün ses geliyor ama ilk disimiz üstten Patladı aşağıda hiç bir belirti yok basına gelen bır bilgisi olan var mı acaba 10 ay 22 günlüğüz üstten patlaması biraz garibime gitti patlaması sırası farkeder mi bilgisi olan yardımcı olabilir mi
gurturk Pofudukailesi ben doktorumuza sırasını sormuştum önemli mi diye o da hayır önemli değil demişti
Mrv-nil Bizimde 8aylıkken alttan 1tane çıktı 1,5 ay sonra üstten çıktı 1tane şimdi de üstten yan kesici çıkıyo Geçen doktora sordum belli bi sırası yokmuş normal dedi aralarında ki süreyi sordum ona da normal dedi 😃