Sedayvaz35 Kizlar 7 aylik kizim var ve ek gidaya gectik aslinda 1 ay oldu ama bu ara kabız gibi.. hergün yapiyor fakat yaparken cok ıkıniyor ve genelde yaptigi az ve katı.. yemeklerine zeytinyagi katiyorum fakat hala ayni.. sizce napayim
SedaAlper Sedayvaz35 bende de aynı durum var katı ve ıkınarak yapıyor,ben her gün sabahları gün kurusu kayısıyı pişirip hoşaf gibi veriyorum işe yarıyor tabi su da içiriyorum
Bilgehan Sedayvaz35 düzenli olarak rendelenmiş armut yediriyorum. Bir de kuru kayısıyı suda haşlayıp blendirdan çekiyorum. Küçük bir kase yediriyorum günlük. Çok faydasını gördüm.
Sedayvaz35 SedaAlper ananem erik püresi yapmisti recel gibi kislik.. ondan yedirdim 3 cay kasigi.. suan ikiniyor bakalim nasil yapcak kati mi biraz daha iyi mi
Sedayvaz35 Bilgehan erik püresi vardi marmelat gibi onu yedirdim bide bezini degistirirken kulak cöpü ile biraz vazelin sürmüştim cok sukur isr yaradi cok guzel tuvaletini yapti