sari_papatya Ya kızlar ek gıdaya başladık 25 gün oldu hiç birşey yemek istemiyor tadına bakıyor ya çıkarıyor yada zorla bir mama kaşığı yiyiyor o kadar bu süreç düzelirmi endişeleniyorum ne yapacağım bilmiyorum
Yusufff-41 sari_papatya benim oğlumda çocuklar için yapılan hicbirseyi begenipte iştahla yemedi canım alerji yapar diye üç gün kuralı ile denedim cogu şeyi sonra bizim yediklerimizden verdim birde sebzeleri haşlayıp önüne koyun kendi yediği zaman iştahlı oluyorlar
Tazeannef Sofranıza oturtun yemek yediğinizi görsün. Arada sizin yediğiniz tabaktan falan teklif edin. Yemek işine kurallar koymayın. Bebeğe özel hazirlamamaya çalışın hazilrasanizda sizin yemek saatlerinde ve sizinle aynı sofrada oturtarak yedirin