Benvebebegim ben sürekli konuşurum ama o canı isterse cevap veriyor , mesela şuan uyuması gerekiyor, ben yanında olduğum için ağlamıyor konuşuyor kendi kendine , ailemle görüntülü konuşuruz her gün , bazen onlarla da konuşur , agu dönemi bitince bir duraklama oldu şimdi Farklı sesler çıkarıyor heceleri birleştirmeye çalışıyor az da olsa , açsa ağlarken mem diyor , bab ane falan diyor . 4. Ayın sonlarına doğru başlamıştı bu tarz taklit etmeye çalışması . Çok bilinçli olduğunu düşünmüyorum