Kızlar yavrumun altta 3 üstte 1 dişi vardı simdi üstten geliyor yine. Bunzamana kadar gayet güzeldi çorbaydı yumurtaydı avokadoydu pekmezdi yerdi mis gibi 2 gündür gitti resmen iştah yani önceki dişlerde sorun olmadı üst ön diş gelirken oldu yada azılarda kabardı 🤷♀️ sizler naptınız bu dönemde yemediginde üzülüyorm ac kalıcak diye zorluyorum sütüm eskisi gibi değil cünkü ama uzmanlar sakın zorlamayın diyo pişman oluyorum sonra napıcam😑