Ben klasik uyku eğitimlerine karşıyım. Bebeğim çaresizlikten uyusun istemem. Biz pediatristimiz ile görüştük, önce benden günlük uyku bilgilerini istedi. Zira benim kızım az uyur, kısa uyur falan, gece 10.30 dan önce uyumaz, olur da uyursa grce yarısı uyanır falan.. benim listeyi inceledi. Bebeklerin belli dönemlerde belli sayıda uyku ve belli sürede uyku beklentileri var gelişimlerini desteklemek için. Bizim asıl sorun sabah uykusu imiş. Sabah uykusundan sabah 8 civarı uyandır aya başladım, (inanın ki uyuyan çocuk uyandırılır) gün içi düzeni kendiliğinden geldi. Uyku düzenlenince, yemesi içmesi, oyunu her şeyi de düzelmeye başladı. Hızlı kilo almıştı mesela ama şimdi kilo alımı da normale döndğ..