Melikeannee benim oğlumda öyleydi Şuan 14 aylık yürümüyor tam ama 3-4 adım desteksiz geliyor, doktor bize hemen B12 iğnesi yapmıştı çok iyi geldi. Kanında yeterli bile görünse bir zararı yok fazlası çişle atılır demişti dediğim gibi çok iyi geldi ben şimdi damlasını aldım ara ara veriyorum ama tekrar iğne yaptırsam mı diye düşünmüyor değilim