2 yaş şu anda bireyselliğin ön planda olduğu bir yaş. Çocukların beraber oynamamaları çok normal. Aynı yerde kendi kendilerine farklı oyunlar oynaması, birinim oyuna katılırken diğerinin hiç oynamamak istememesi çok doğal. Endişelenmeyin. Yaşadıklarınızın hepsi normal. Zamanla alışacaktır ancak bu süreçte mutlaka yanında olun